Wij zien onszelf niet als een leverancier, maar als een partner voor al onze klanten. We hebben als doel om hen te helpen om hun service te kunnen ontwikkelen, zodat zij de eindklant voor de tweede keer verliefd kunnen laten maken op zijn of haar smartphone. Niet alleen omdat we volledig overtuigd zijn van onze kwaliteit maar voornamelijk om u te ondersteunen bieden we voor bijna al onze producten een onbeperkte garantietermijn. Ons onbeperkte garantiebeleid houdt in dat wanneer producten binnen de garantie vallen zoals hierbij is beschreven, er geen termijn aan verbonden is. U kunt op elk moment de producten als garantie bij ons claimen. Hieronder ziet u een tabel waar onze garantievoorwaardes in verwerkt zijn. Er kan op sommige items geklikt worden voor een extra uitleg.
Ons ongelimiteerde garantiebeleid betekent dat producten, wanneer ze voldoen aan ons garantiebeleid, geen tijdslimiet hebben voor het te kunnen retourneren
Indien je graag een artikel had willen retourneren, die onder de garantie valt, gelieve de belangrijke informatie onderstaand te lezen over retourneren.
Display and Parts (alle kwaliteiten met uitzondering van Servicepacks ) |
Levenslang |
Servicepack schermen en servicepack parts Original New Kwaliteit |
Fabrieksgarantie (Retourneren in de originele verpakking) |
Batterijen | 12 maanden |
Tools | Fabrieksgarantie |
Accessoires | 12 maanden |
Reden | Kosten retour | Product status | Hoe te melden | Notities |
Garantie | Foneday
FonedayNadat je het product RMA aangemeld hebt, krijg je een label van ons. Hiermee kan het pakket gratis naar ons geretourneerd worden. |
Onbeschadigd OnbeschadigdHet product mag geen aantoonbare fysieke schade hebben. |
> Dashboard | > Hoe meld je een product aan in je dashboard? |
DOA | Foneday
FonedayNadat je het product RMA aangemeld hebt, krijg je een label van ons. Hiermee kan het pakket gratis naar ons geretourneerd worden. |
Onbeschadigd OnbeschadigdHet product mag geen aantoonbare fysieke schade hebben. |
> Dashboard | |
Transportschade TransportschadeEr is een duidelijke -, aantoonbare -, en fysieke schade op het product. |
Foneday
FonedayNadat je het product RMA aangemeld hebt, krijg je een label van ons. Hiermee kan het pakket gratis naar ons geretourneerd worden. |
Ongebruikt OngebruiktHet product wat je hebt ontvangen in een beschadigde staat, mag niet gebruikt zijn. Geen gebruikssporen. |
> Whatsapp or > telefonisch | Binnen 24 uur melden na ontvangst
Binnen 24 uur melden na ontvangstHet product is waarschijnlijk onderweg kapotgegaan. Als wij hiervan een melding krijgen binnen 24uur, dan kunnen wij dit kortsluiten met de verzekeringsmaatschappij. |
Verkeerd besteld | Retourneren op eigen kosten | Nieuw, niet-gemonteerd Nieuw, niet-gemonteerdDe verpakking mag niet open zijn geweest. Het product moet geretourneerd worden, zoals je het zelf hebt mogen ontvangen. |
> Dashboard | Zorg ervoor dat de producten in mint conditie zijn.
Zorg ervoor dat de producten in mint conditie zijnGeen verwijderde stickers, geen geschrift op het product. |
Copyright © 2023 Foneday.nl B.V. All rights reserved.