Bestellen

Helpcenter > Bestellen

Vind al de antwoorden op je vragen over bestellen, bezorging, retourneren, onze kwaliteit, betaalmethoden en meer.

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt jezelf 24 uur per dag en 7 dagen per week uitleven in onze webshop. De deuren van ons producten walhalla gaan voor je open na het inloggen met jouw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord. Dit is je sleutel tot onze webshop.

Een bestelling plaatsen
Zet de volgende stappen om onze magazijn ninja’s voor je aan het werk te zetten:

1. Bekijk het assortiment in de webshop (via het menu of de zoekbalk).
2. Kies de producten en vul jouw winkelmand.
3. Check, check, double check je bestelling.
4. Ga door naar ‘afrekenen’.
Het vervolgproces:

1. Kies een bezorgmethode en geef aan op welk adres wij op de stoep moeten staan met het pakketje. Ben je nieuw bij Foneday, dan dien je ook een adres in te voeren.
2. Pak je bankpas of credit card en match die met de juiste betaalmethode.
3. Kies welke koerier of bezorgdienst je wilt. Het is jouw feestje.
4. Voer de betaalgegevens in en dan: yes, gefeliciteerd! Je krijgt meteen ‘fanmail’ van ons met een bevestiging van je order.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen (Track & Trace)?
Iedere bestelling koppelen wij aan Track & Trace code, zodat we jouw pakketje nooit uit het oog verliezen. De link naar Track & Trace zit in je bevestigingsmail, maar kan ook in je account onder ‘Track & Trace’ gecheckt worden.
Zijn er (technische) issues met de Track & Trace code? Neem even contact op met onze klantcoaches en wij zorgen dat je antwoorden krijgt over de levering.
Hoe kan ik een bestelling aanpassen of wijzigen?
Helaas kun je na het plaatsen van je bestelling niet meer aan de knoppen draaien. Waarom?
Ons geautomatiseerde systeem gaat al meteen draaien om je producten en onze magazijn ninja’s in beweging te brengen. Op deze manier kunnen wij gas geven om de bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Hoe kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?
Dat gaat helaas niet. Je kunt geen wijzigingen meer doen aan een geplaatste order, omdat wij al direct van onze stoel springen zodra er een order binnenkomt. Of eigenlijk gaan onze geautomatiseerde systemen á la minute direct draaien. Niemand houdt immers van wachten, dus snelle levering is key voor ons.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Een bestelling annuleren gaat helaas niet. Heb je producten over, dan maken we van een enkele reis gewoon een retourtje, geen probleem. Nadat we het product of de producten hebben ontvangen, vullen we het bedrag op je bankrekening weer terug aan.

Voorwaarde is wel dat je voldoet aan onze spelregels qua retouren. Ligt er nog een vraag op het puntje van je tong? Bekijk dan ons retourbeleid of neem contact met ons op.
Is er een optie om sneller te bestellen (quick checkout)?
Wanneer je kind aan huis bent bij onze webshop inclusief telkens hetzelfde recept qua betaalmethode, afleveradres en bezorgmethode, kun je met onze speciale ‘quick checkout’ extra snelheid maken in het bestelproces.

Bij de instellingen van je account ben je zelf de regisseur over deze optie. Als je de quick checkout wilt gebruiken dien je je adres, de koerier en de betaalmethode als voorkeur op te slaan. Je kunt deze voorkeuren wel altijd wijzigen.

Wil je een eenmalige wijziging doorvoeren voor een specifieke levering? Kies dan voor ‘afrekenen’ en de rest gaat vanzelf.

Heb je niet kunnen vinden wat je zocht?

Aarzel niet en contacteer ons.

Copyright © 2022 Foneday.nl B.V. All rights reserved.