Bezorging

Helpcenter > Bezorging

Vind al de antwoorden op je vragen over bestellen, bezorging, retourneren, onze kwaliteit, betaalmethoden en meer.

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Smartphone- en tabletonderdelen die op werkdagen voor 19.30 uur in de winkelwagen worden gedropt en afgerekend, versturen wij diezelfde dag nog. Eén dag later heb je de benodigde puzzelstukken voor je reparatiewerk dus al binnen (in Nederland en België). Plaats je een bestelling in het weekend, dan is de verwerking hiervan het eerste wat we op maandag oppakken.

Uitzonderingen: redenen van vertraagde levering
Pin ons er niet helemaal op vast, zeker niet in het geval van deze uitzonderingen:

1. Het adres ligt op de Waddeneilanden.
2. Je hebt een adres in het buitenland (exclusief België).
3. De koerier of vervoerder wordt om bepaalde redenen
opgehouden. 4. Technische storingen die roet in het eten gooien.
5. Feestdagen of drukte en beperkte capaciteit bij de vervoerder kunnen leiden tot vertraging op de lijn.
6. De zaterdag is in België geen dag om producten te leveren.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen (Track & Trace)?
Iedere bestelling koppelen wij aan Track & Trace code, zodat we jouw pakketje nooit uit het oog verliezen. De link naar Track & Trace zit in je bevestigingsmail, maar kan ook in je account onder ‘Track & Trace’ gecheckt worden.

Zijn er (technische) issues met de Track & Trace code? Neem even contact op met onze klantcoaches en wij zorgen dat je antwoorden krijgt over de levering.
Wat zijn de verzendkosten bij jullie leveringen?
Per land gelden andere regels en kosten. Hieronder een overzicht (Je moet ingelogd zijn om dit te kunnen zien):

> Verzendkosten
Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen
Ja, dat kan zeker. Kies dan voor deze optie in het bestelproces. Na je bestelling krijg je van ons een seintje op het moment dat het pakket op jou ligt te wachten. Onze deur staat tussen 11.00 en 17.00 uur voor jou open.
Mijn geleverde bestelling is niet compleet. Wat nu?
Mis je nog producten in je bestelling? Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Neem even contact op met onze klantenservice en wij maken het snel goed met je. We zetten nog een tandje bij om ervoor te zorgen dat je alsnog je complete bestelling ontvangt.
Leveren jullie ook op zaterdag?
Ja, als je op vrijdag bestelt, staat je bestelling de volgende dag bij je voor de deur. Kies dan wel PostNL als levermethode. UPS levert namelijk niet altijd op zaterdag en ook niet in alle regio’s.

Heb je niet kunnen vinden wat je zocht?

Aarzel niet en contacteer ons.

Copyright © 2022 Foneday.nl B.V. All rights reserved.